2011. június 20., hétfő

Xbox360 Elit+sok extra - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Heló minden olvasónak érdeklődőnek, fájó szívvel válok meg az xboxomtól de kihasználatlanság miatt eladó lett. Annyira tökéletes állapotban van mint az új, nagyon ritkán használtam a munkahelyem miatt és amikor használtam is akkor se az olvasóját erőltettem hanem felmásdoltam ahdd-re amivel játszani szoktam szal tényleg tökéletes mindene.
Médi update van rajta így az avi filmeket is lejátsza, ami gond lehet h flash volt rajta de ahogy kijött az új dashboard és frissítettem így nem viszi már csak az eredeti játékokat, de van rá megoldás mert utánnajártam csak újra kell flash-elni és tökéletes lesz.
ami a csomag tartalma
játékok: (írottak)F1 2010; Metro 2033; Split Second; GTA 4; GTA 4 Liberty City Story; Need For Speed Hot Pursuit(az új); Final Fantasy 13(1. lemez); Pes 10; Crysis 2; Operation Flashpoint; PoP(Prince of Persia); Resident Evil 5; Frontlines; Blacksite; Devil May Cry; Riddick.
Eredeti: Watchman; Dead Space; Pure; Lego Batman
Tartózékok készülék:
-Xbox 360 konzol (fekete)
-2 Joystick (fekete)
-Xbox 360 as távirányító
-AV kábel
-Tápegység
-fejhalgató
-HDMI kábel
-LAN kábel
-és persze 120gb hdd
Fontos: mostanában szerelmes lettem a motorokba így inkább cserélném egy crossmotorra enduróra 125 cmm ráfizetés is megbeszélhető de meghalgatok mindent(alkuképes mindne)


Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-01 15:42
. Xbox360 Elit+sok extra - Jelenlegi ára: 60 000 Ft